درباره ما

درباره ما

اینور چرخ نوین صنعت


ما به عنوان علاقه مندان دنیای فناوری اطلاعات، با بومی سازی و پیاده سازی استراتژی های رشد در شرکت های نوپا، علاوه بر کمک به رشد کسب و کارها، در تلاشیم نتیجه این اقدامات تاثیر مثبتی در بهبود فرآیندهای روزمره زندگی مردم داشته باشد.

 ما در تلاشیم مسیر حرکت به سمت آینده را برای همکاران خود در حوزه های مختلف صنعتی، تجاری و تولیدی تسهیل کنیم. اینور خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات را بر پایه ایجاد ساختار سازمانی، بهبود راندمان منابع انسانی و حذف خطا در سیستم های اجرایی را در صنایع مختلف اراِئه می دهد. 


ماموریت ما 

یکی از دستاوردهای بزرگ تیم اینور ارائه راهکار در بخش های مختلف تجاری و صنعتی با هدف کاهش هزینه های سازمانی و افزایش بهره وری اقدامات اجرایی بوده است که این مهم با استفاده از ابزارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و تحقیق و توسعه در زمینه های استراتژی، محصول و خدمات، ساختار سازمانی  و منابع انسانی، برندینگ، بازاریابی و تبلیغات تحقق پیدا کرده است.

یکی از بخش های جذاب و مورد توجه برای تیم اینور حمایت از ایده های نو و جوانان است. ما با طراحی استراتژی و فراهم کردن نیازهای زیرساختی ایده های اولیه را بارور کرده و به مرحله اجرایی می رسانیم.

تولید نیاز اساسی جامعه امروز ماست. موانع و مشکلات در بخش تولید امروزه با استفاده از تکنیک های روز تولید و عرضه محصول قابل حل هستند. که این مهم نیازمند همکاری متولیان بخش تولید در صنایع مختلف و اصناف خواهد بود.


خدماتی که توسط تیم اینور ارائه می شوند

  • آموزش
  • آموزش تمامی اعضای چارت سازمانی جهت آگاه سازی از نقش ها و تعریف فرآیند های هر بخش
  • تحقیق و توسعه
  • انجام تحقیقات بازار و امکان سنجی توسعه ی کسب و کار در حوزه صنعتی مربوطه
  • تدوین استراتژی سازمانی
  • تعریف نقشه ی راه، اهداف سازمان، مسیرهای دسترسی به اهداف، چشم انداز و نقشه ی عملیاتی
  • فناوری اطلاعات
  • استفاده از راهکارهای نوین هوشمند جهت رفع نیازهای صنایع
  • محصول
  • تعریف محصول، نحوه عرضه، دسترسی به محصول، سهم گیری محصول از بازار
  • هویت سازمانی
  • تعریف نشان، ویژگی های سازمانی، هویت بصری، شعار و شخصیت سازمان
  • بازاریابی و تبلیغات
  • تدوین استراتژی بازاریابی در دو حوزه آنلاین و آفلاین به همراه هدف گذاری های کوتاه مدت و بلند مدت در بستر مسیرهای تعریف شده
  • توسعه ی برند
  • امکان گسترش محصول یا خدمات و تبدیل کردن یک شرکت به هلدینگ در صنایع مختلف